Flexibel
EKONOMI-
ASSISTENT

Man kan göra mycket själv, men man behöver inte.

Du kan lita på att vi sköter om din ekonomiförvaltning så får du lägga din tid på det du är bra på och ägna fritiden åt familjen.

Hyr din EKONOMIASSISTENT av Dobra.

Ta kontakt!

Behöver du hjälp med din ekonomiförvaltning? Beskriv ditt projekt och företagets situation nedan.

Efter vi mottagit din kontaktförfrågan, så kontaktar våra experter dig.

Företaget




Kontaktperson

Välj det månadspaket som passar er!

XS

490 / månad
  • Anställda 1-5
  • Bokföring
  • Löneräkning
  • Reskontra
  • Konsultering
  • Fakturering

S

990 / månad
  • Anställda 6-20
  • Bokföring
  • Löneräkning
  • Reskontra
  • Konsultering
  • Fakturering
Populär

M

1490 / månad
  • Anställda 21-50
  • Bokföring
  • Löneräkning
  • Reskontra
  • Konsultering
  • Fakturering

L

Skräddarsytt / måndad
  • Anställda 50+
  • Bokföring
  • Löneräkning
  • Reskontra
  • Konsultering
  • Fakturering
Ta kontakt

Dobras flexibla ekonomiassistent-tjänster erbjuder helhetslösningar inom

Dobra-finland-Matilda-Katja-ekonomi

”Vi vill fungera som ett stöd för organisationer i deras utveckling och arbeta nära kunden. Utöver de lagstadgade skyldigheterna utför vi övrigt kontorsarbete som företagsledare gärna slipper. Våra ledord är flexibilitet och god kommunikation. För oss betyder god kommunikation att det skall vara regelbundet och enkelt. Vi finns alltid endast ett samtal bort och vi fungerar gärna som bollplank för företagaren i olika situationer och frågor som dyker upp.

Genom att överlåta en del av företagarens arbete åt oss så frigörs dennes tid till fritid och familj. En företagare är ofta den som sitter kvällstid hemma eller på kontoret och fakturerar och skickar in ansökningar till sena kvällar. Uppgifter som andra kunde sköta om men ändå inte tillräckligt för att fylla en hel tjänst. Vi vill speciellt hjälpa till i sådana fall och erbjuder därför en helhetslösning där ni får allt administrativt från en och samma leverantör.”

Program vi använder oss av